Forum Norsk Volvoklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

montering av ny radio i '91 modell 740

Go down

montering av ny radio i '91 modell 740 Empty montering av ny radio i '91 modell 740

Poste  Erik 03.06.09 18:06

Jeg sliter med å få montert en ny radio i min '91 modell 740. Problemet er som følger:

Jeg mener jeg har funnet frem til hvilke av ledningene fra den gamle radioen jeg skal bruke. Dette fordi alt egentlig ser ut til å være ok helt til jeg skrur av den nye radioen. Når jeg da skrur den på igjen forsvinner lyden! For å få lyd er jeg nødt til å koble fra den ISO-kontakten for signal for så å dytte den inn igjen. Da kommer lyden tilbake og alt fungerer tilsynelatende som normalt?! Jeg har prøvd 3 forskjellige radioer og alle oppfører seg likt.

Til informasjon er det en "fader" installert i bilen, men den fungerer som den skal (når jeg har lyd). Det er også slik at jeg kun bruker 2 av den nye radioens 4 kanaler da bilen kun har 2 kanaler med høytalere koblet i serie (totalt 6 høytalere). Dog kan jeg ikke se at dette kan være et problem. Bilen har felles retur.

Setter stor pris på all form for hjelp, da jeg er rimelig keen på å høre på musikk i bilen igjen!

mvh
Erik

Erik

Antall Innlegg : 1
Join date : 03.06.2009

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet